SlideShow

0

HARI YANG MEMENATKAN....

tepat jam 9.00 pagi..akhirnya aku berjaya smpai di hentian bas kuala terengganu dengan selamat..huhuu..
penat rasanya bdan..
aku naik bas dari hentian putra pkul 2 pagi..
tiket yang aku bli sepatutnya bas kul 10.30 mlm...
apekan daya, musim raya cina..,so ramai yang terperangkap dalam kesesakan lalulintas...termasuklah bas yang aku nk naik..
bb tu tgu punya tgu xmuncul2 juga..ramai yang mengeluh...
maklumlah, tgu bas dari kul 8 tp kul 12 xnmpak pn kelibat or bayang2 bas...
ada yang ambik keputusan blik rumah jer...
aku plak dah berapa kali tukar tempat duduk..
yela,duduk je berjam-jam..penat jgk...
dahla dlm terminal tu panas...
aku xpela bas lmbat smpai..ada mmber aku tu bdk UPM, bas dia smpai kul 1..dia naik kt jerteh kul 8.30 pagi..
bayangkan berapa jam duk dlm bas...xpela duk dlm bas, tp masalahnye komuter dah xberoperasi kul 1...so, nk x nk kne tgula jgk sampai subuh esok..huhuhu
kasihan..

0 comments:

Post a Comment