SlideShow

2

4 feb 2011

sorry bab dah lama x update blog..
skrg ni busy skit...
ari ni bru ada ruang n peluang..blehla ckit2 nk kongsi citer..
tarikh yang di nantikan akhirnya tiba jgk..
penat menguruskan dan menyiapkan segala nya demi sebuah kesempurnaan akhirnya terbalas jua..
kesetiaan dan kejujuran yang di janjikan sedikit terserlah..
dari persiapan diri, barang hantaran sehingga lah kepada jamuan makanan untuk tetamu perlu di fikirkan..
dengan pertolongan ahli keluarga, akhirnya selesai jgk..
majlis tidak besar, cuma di hadiri saudara mara terdekat sahaja..
biasa la xckup budget dan masa pun tidak mengizinkan..
ada masam manisnya majlis kami tue..
hantaran yang di rancang 5 berbalas 7 bertukar menjadi 7 berbalas 7..
seri plk kan..maklum la ramai yang menyumbang..
juadah untuk tetamu plk ckup lengkap semua makanan berasaskan ternakan..
lembu, biri-biri dan ayam..ikan pun ada jgk....
itik jer tertinggal, xsempat nak tangkap itik tue dah lari..
tetamu pun boleh tahan la ramai..
pihak lelaki jer kena buat hidangan 2 round..
mungkin ramai kot sedara mara yang ingin meraikan majlis aku dan dia..
ckup stakat ini dlu..
zohor xmaye lgi..
so, kena la stop dlu..
kita smbung di lain waktu n masa yang same yer..
renung2kan.. slamat beramal...

2 comments:

munirah moon

waa...mnarik2...tahniah!!!!
nk nikoh dh abe kto nie...hihik

waniee (:

waa..xpat blek aritu, xpat nk g mjlis abe anip, huhuhu

Post a Comment